Rest in Peace
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Rest in Peace

Rest in Peace
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ansøgning ;)

Go down 
ForfatterBesked
Kong Wee
Gæst




Ansøgning ;) Empty
IndlægEmne: Ansøgning ;)   Ansøgning ;) Icon_minitimeLør 11 Jul - 1:31

Hej Smile

Nu ved jeg ikke så meget om hvad i R.I.P gutter syntes om mig osv. men har da ikke sådan personligt hørt noget dårligt, og er lige leavet min tidligere alliance DarkNess. Da jeg svor at når vi var for langt nede på medlemmer & når Turion leavede, var det også ved at være tid for mig.

Nå men nu til ansøgningen.

Min rang lige pt. - 2.956.050 (Plads 104 af 1.415)
Derudover kan jeg sagtens håndtere flåde, på min tidligere acc havde jeg stor tung flåde men tilgængeld ingen miner, derfor valgte jeg at tage imod denne så jeg ikke var på bar bund hvis min flåde en dag skulle blive hapset.
Nu er jeg lige kommet hjem fra ferie og der hoppede jeg lige lidt pladser ned, men regner med at komme op i top100 igen meget snart.
Jeg vil sige at jeg er miner, men kommende fleeter.
Derudover har jeg 2 års erfaring fra uni1 + uni9 og så spiller jeg også i uni10 nu, dog har jeg quittet de andre fordi jeg kun vil bruge min energi på uni10.

Nu ved jeg godt at jeg er en forholdsvis lille spiller, men jeg syntes selv at jeg rykker i statistikkerne.
Jeg er et meget socialt menneske og jeg er helt sikkert også til at fange på msn, skype og hvad der nu ellers er.
Ellers har jeg kun lige min alder osv. at tilføje.
Jeg er 15 år.
Bor i Århus Kommune.
Og så mener jeg heller ikke at min humor fejler noget Very Happy


Vh Kong Weed.
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ansøgning
» Ansøgning
» ansøgning
» Ansøgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Rest in Peace :: Ekstern :: Ansøgninger-
Gå til: